Viestintästrategiaopas

Mitä hyötyä viestintästrategiasta on yritykselle ja mitä se sisältää?

Viestintästrategia kertoo, miten yrityksenne strategisten tavoitteiden toteutumista voi toteuttaa oikeanlaisella viestinnällä. Se raamittaa yrityksenne viestinnän: mitä viestintä teille on ja yhtä lailla, mitä se ei ole. Teimme oppaan, jonka avulla opit mitä hyötyä viestintästrategiasta on ja mitä sen oikein pitäisi sisältää. Samalla kerromme, miten se rakennetaan ja kuinka se toimii viestinnän työvälineenä.

Oppaan avulla opit:

  • Miksi panostaa viestintästrategiaan
  • Mitä vaiheita strategian rakentamiseen kuuluu
  • Mitä viestintästrategiaan kuuluu
  • Kuinka viestintästrategia auttaa käytännön työskentelyssä

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 28.06.2022

Viestintästrategia vai viestintäsuunnitelma?

Mitä eroa on viestintästrategialla ja viestintäsuunnitelmalla? Miksi yrityksen pitäisi ne laatia ja pitääkö aina olla molemmat? Mitä jos vain toinen näistä, niin kumpi ensin vai mitä ihmettä pitäisi tehdä? Pohditaanpa. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.06.2022

Brändistrategian keskiössä asiakaskokemus

Miksi brändistrategia kannattaa luoda? Mitä hyötyä brändistrategian määrittelystä on? Miten me voidaan vaikuttaa meidän brändiin? Miksi koko yrityksen henkilöstön pitäisi olla kiinnostunut brändiin liittyvistä asioista? Miten meidän arvot ja kulttuuri [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.06.2022

Näkemystehdas lomailee, mutta vain tovin

Näkemystehdas siirtyy heinäkuun puolessa välissä kesämoodiin, mutta vain hetkeksi. Lepuutamme aivojamme keskitetysti 18.7.-31.7., mutta muina aikoina löydät aina jonkun, jota nykäistä hihasta. Tässä koko porukkamme loma-aikataulut: Johanna: 18.7.-14.8. Minttu: 4.7.-31.7. [...] Lue lisää