Näin luot viestintästrategian

Kun oikea tieto kulkee oikeaan aikaan ja paikkaan, se näkyy yrityksenne tuloksessa

Viestintästrategia kertoo, miten yrityksenne strategiset tavoitteet voidaan saavuttaa oikeanlaisella viestinnällä. Se raamittaa yrityksenne viestinnän: mitä viestintä teille on ja yhtä lailla, mitä se ei ole.

Teimme oppaan, jonka avulla opit, mitä hyötyä viestintästrategiasta on ja mitä sen oikein pitäisi sisältää. Samalla kerromme, miten se rakennetaan ja kuinka se tukee yrityksesi toimintaa kohti asetettuja tavoitteita.

Ota ilmaiset vinkit talteen ja opi:

  • Miksi panostaa viestintästrategiaan?
  • Mitä vaiheita viestintästrategian rakentamiseen kuuluu?
  • Kuinka viestintästrategia auttaa saavuttamaan yrityksesi strategisia tavoitteita?

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.10.2023

Google Ads – Onko budjetti kaikki kaikessa?

Oletko miettinyt, voiko Google mainontaa tehdä pienellä budjetilla vai tarvitaanko tuloksien saamiseen suuria investointeja?  Budjetilla on tietysti merkitystä, mutta Google mainonnan tuloksiin on monta vaikuttavaa tekijää ja myös erilaisten mainosmuotojen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 07.09.2023

Opas B2B-yrityksen suunnitelmalliseen markkinointiin

B2B-yritys! Lataa oppaamme ja opi tekemää tuloksia markkinoinnin avulla  Tämä opas on kultaakin tärkeämpi sinulle, joka olet yrityksesi toimitusjohtaja, markkinointipäällikkö tai vastuualueellasi on yrityksesi markkinointitoimenpiteistä päättäminen.   Markkinointi on yksi tärkeimmistä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.08.2023

Vinkit B2B-markkinointiin strategian kirkastamisen jälkeen 

Kirjoitin B2B-yritysten markkinoinnin haasteista kolme vuotta sitten. Nyt kun katson sen sisältöä, huomaan, että haasteet eivät ole muuttuneet, olosuhteet kyllä ovat. Matkan varrelle on mahtunut niin koronan aikaansaamaa myllerrystä, sodasta johtuvaa [...] Lue lisää