Yritysviestinnän taskukirja

Testaa, ovatko nämä 7 + 1 viestinnän osa-aluetta hallussa yrityksessänne?

Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän liiketoiminnan keskiöön.

Tämän taskukirjan tarkoitus on avata silmiä ja saada aikaan innostusta tarttua toimeen. Teimme kepeän ja toivottavasti innostavan kirjasen, jonka tarkoitus ei ole päteä. Yritimmekin erottua tuhansista muista oppaista, välttää ammattijargonia viimeiseen asti ja puhua suomea.

Taskukirjassamme on kahdeksan osaa, joista jokainen käsittelee tärkeitä yritysviestinnän osa-alueita. Mieti lukiessasi, millä tolalla nämä asiat ovat teidän yrityksessänne.

Mukavia lukuhetkiä!

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 03.10.2023

Google Ads – Onko budjetti kaikki kaikessa?

Oletko miettinyt, voiko Google mainontaa tehdä pienellä budjetilla vai tarvitaanko tuloksien saamiseen suuria investointeja?  Budjetilla on tietysti merkitystä, mutta Google mainonnan tuloksiin on monta vaikuttavaa tekijää ja myös erilaisten mainosmuotojen [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Opas 07.09.2023

Opas B2B-yrityksen suunnitelmalliseen markkinointiin

B2B-yritys! Lataa oppaamme ja opi tekemää tuloksia markkinoinnin avulla  Tämä opas on kultaakin tärkeämpi sinulle, joka olet yrityksesi toimitusjohtaja, markkinointipäällikkö tai vastuualueellasi on yrityksesi markkinointitoimenpiteistä päättäminen.   Markkinointi on yksi tärkeimmistä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 15.08.2023

Vinkit B2B-markkinointiin strategian kirkastamisen jälkeen 

Kirjoitin B2B-yritysten markkinoinnin haasteista kolme vuotta sitten. Nyt kun katson sen sisältöä, huomaan, että haasteet eivät ole muuttuneet, olosuhteet kyllä ovat. Matkan varrelle on mahtunut niin koronan aikaansaamaa myllerrystä, sodasta johtuvaa [...] Lue lisää