Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän
osa-aluetta haltuun

Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan keskiöön.

Tämän taskukirjan tarkoitus on avata silmiä ja saada tarttumaan toimeen. Teimme kepeän ja toivottavasti innostavan kirjasen, jonka tarkoitus ei ole päteä. Yritimmekin erottua tuhansista muista oppaista, välttää ammattijargonia viimeiseen asti ja puhua suomea.

Taskukirjassamme on kahdeksan osaa, joista jokainen käsittelee tärkeitä yritysviestinnän osa-alueita. Mieti lukiessasi, millä tolalla nämä asiat ovat teidän yrityksessänne.

Mukavia lukuhetkiä!

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 01.12.2020

Oletko jo unelma-asiakkaasi kanssa samassa kuplassa?

Meillä ihmisillä on taipumus viihtyä parhaiten ympäristössä, jossa meitä ymmärretään ja joissa voimme kokea olevamme tärkeä osa kokonaisuutta. Esimerkiksi sosiaalisessa mediassa olemme jatkuvasti ystäviemme ja verkoston ympäröimänä ja jaamme heidän [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 24.11.2020

Keskustelun taso on maailman peili

Yleisradio julkisti viime viikon maanantaina Hyvin sanottu – Bra sagt -hankkeen parantamaan ja vaalimaan suomalaista keskustelukulttuuria. Tavoitteena on ”kohottaa suomalaisen keskustelukulttuurin tasoa ja innostaa ihmisiä mukaan toisia kunnioittavaan, erilaisia näkemyksiä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.11.2020

Tule kuulluksi

Usein ajatukset alkavat raksuttaa hetkissä jolloin odotat niitä vähiten. Niin idea myös tästä tekstistä. Oli täysin tavallinen ilta, työasiat pyyhitty mielestä ja tv auki. Mieleeni takertui lause: “Yksi meidän ongelmistamme [...] Lue lisää