Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän
osa-aluetta haltuun

Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan keskiöön.

Tämän taskukirjan tarkoitus on avata silmiä ja saada tarttumaan toimeen. Teimme kepeän ja toivottavasti innostavan kirjasen, jonka tarkoitus ei ole päteä. Yritimmekin erottua tuhansista muista oppaista, välttää ammattijargonia viimeiseen asti ja puhua suomea.

Taskukirjassamme on kahdeksan osaa, joista jokainen käsittelee tärkeitä yritysviestinnän osa-alueita. Mieti lukiessasi, millä tolalla nämä asiat ovat teidän yrityksessänne.

Mukavia lukuhetkiä!

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 14.01.2021

Näkemystehdas MBE kehitti tekoälypohjaisen palvelun B2B-myyntiin

Luotain-palvelussa yhdistyy tekoäly ja näkemyksellinen ihmisajattelu. Se kerää julkista dataa B2B-maailman päättäjistä sekä heidän verkostoistaan ja auttaa rakentamaan luottamuspolkuja kohdeasiakkaiden luo. Maailma rakentuu erilaisista ihmissuhteista, myös liike-elämässä. Tekoälyn ja algoritmien [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 12.01.2021

Pienillä muutoksilla kohti terveellisempää työarkea

Pääsimme viime vuonna mukaan asiantuntijatyön työhyvinvoinnin ja tuottavuuden kehittämishankkeeseen (ATK-hanke). Kun teemme työtämme pääosin aivoilla ajatellen ja pääasiassa istumme tietokoneen ääressä, herätti hankkeeseen osallistuminen paljon ajatuksia tuoden mukanaan monia käyttökelpoisia [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.01.2021

Täydellisyys on utopia, jota kohti kannattaa kulkea

Suhtaudun musiikin kuuntelemiseen melkoisen vakavasti, enkä missään nimessä profiloidu kaikkiruokaiseksi ”radionova-jannuksi”. Altistan itseni siis hyvin harvoin radioiden soittolistoille. Vuodenvaihteen reissuilta palatessani koitui osakseni kuitenkin hyvin pitkä ajomatka ja päätin tehdä [...] Lue lisää