Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän
osa-aluetta haltuun

Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan keskiöön.

Tämän taskukirjan tarkoitus on avata silmiä ja saada tarttumaan toimeen. Teimme kepeän ja toivottavasti innostavan kirjasen, jonka tarkoitus ei ole päteä. Yritimmekin erottua tuhansista muista oppaista, välttää ammattijargonia viimeiseen asti ja puhua suomea.

Taskukirjassamme on kahdeksan osaa, joista jokainen käsittelee tärkeitä yritysviestinnän osa-alueita. Mieti lukiessasi, millä tolalla nämä asiat ovat teidän yrityksessänne.

Mukavia lukuhetkiä!

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 04.08.2020

Mitäpä jos ei olisi niin kauhea kiire?

Eräänä aurinkoisena lomapäivänä luin Anna Perhon Antisäätäjä-kirjan (Otava, 2017) yhdeltä istumalta. Kansitekstissään kirja antoi minulle lupauksen: minulla ei olisi enää ikinä kiire. Kiinnostuin välittömästi. Vaikka olenkin henkeen ja vereen deadline-ihminen, [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.07.2020

Joustava työ, uusi normaali?

Kuluvan kevään aikana lähes 60 prosenttia työssäkäyvistä siirtyi etätöihin. Monella työpaikalla otettiinkin vauhdikkaasti uusia toimintatapoja, -malleja ja työkaluja käyttöön. Etenkin asiantuntijatyössä joustavaan työmalliin on työn luonteen vuoksi ollut helpompi siirtyä. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 07.07.2020

Kokonaisuutena näkyminen vahvistaa brändiä

Miksi ja mihin tarvitsemme graafista suunnittelua? Käännetään asetelma mielummin toisin päin: mihin graafista suunnittelua ei tarvita? Aloitetaan yrityksen logosta. Se on itsestäänselvyys ja hyvä alku. Vain taivas on kuitenkin rajana [...] Lue lisää