Yritysviestinnän taskukirja

7 + 1 viestinnän
osa-aluetta haltuun

Näkemystehdas MBE:n Yritysviestinnän taskukirja on kirjoitettu pilke silmäkulmassa mutta tosissaan. Se on viestinnän manifestimme, joka haluaa erottaa viestinnän markkinoinnista ja nostaa viestinnän yrityksen liiketoiminnan keskiöön.

Tämän taskukirjan tarkoitus on avata silmiä ja saada tarttumaan toimeen. Teimme kepeän ja toivottavasti innostavan kirjasen, jonka tarkoitus ei ole päteä. Yritimmekin erottua tuhansista muista oppaista, välttää ammattijargonia viimeiseen asti ja puhua suomea.

Taskukirjassamme on kahdeksan osaa, joista jokainen käsittelee tärkeitä yritysviestinnän osa-alueita. Mieti lukiessasi, millä tolalla nämä asiat ovat teidän yrityksessänne.

Mukavia lukuhetkiä!

Edellinen opas | Seuraava opas

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 28.06.2022

Viestintästrategia vai viestintäsuunnitelma?

Mitä eroa on viestintästrategialla ja viestintäsuunnitelmalla? Miksi yrityksen pitäisi ne laatia ja pitääkö aina olla molemmat? Mitä jos vain toinen näistä, niin kumpi ensin vai mitä ihmettä pitäisi tehdä? Pohditaanpa. [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 20.06.2022

Brändistrategian keskiössä asiakaskokemus

Miksi brändistrategia kannattaa luoda? Mitä hyötyä brändistrategian määrittelystä on? Miten me voidaan vaikuttaa meidän brändiin? Miksi koko yrityksen henkilöstön pitäisi olla kiinnostunut brändiin liittyvistä asioista? Miten meidän arvot ja kulttuuri [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.06.2022

Näkemystehdas lomailee, mutta vain tovin

Näkemystehdas siirtyy heinäkuun puolessa välissä kesämoodiin, mutta vain hetkeksi. Lepuutamme aivojamme keskitetysti 18.7.-31.7., mutta muina aikoina löydät aina jonkun, jota nykäistä hihasta. Tässä koko porukkamme loma-aikataulut: Johanna: 18.7.-14.8. Minttu: 4.7.-31.7. [...] Lue lisää