Näkemyksiä | Blogi 17.06.2020

Näkemystehdas lomailee, mutta vain tovin

Näkemystehdas siirtyy heinäkuun puolessa välissä kesämoodiin, mutta vain hetkeksi. Lepuutamme aivojamme keskitetysti 20.7.-2.8.2020, mutta muina aikoina löydät aina jonkun, jota nykäistä hihasta.

Tässä koko porukkamme loma-aikataulut:

Essi vkot 28-31 (6.7.-2.8.)
Jarkko vkot 30-33 (20.7.-16.8.)
Aino vkot 28-31 (6.7.-2.8.)
Jani vko 25, vkot 30-31 (20.7.-2.8.) ja 3.-5.8.
Jaakko vkot 30-31 (20.7.-2.8.)
Katri vkot 30-31 (20.7.-2.8.)
Johanna vkot 28-31 (6.7.-2.8.)
Antti vkot 28-31 (6.7.-2.8.)
Minttu vkot 30-33 (20.7.-16.8.)

Ota yhteyttä, mikäli voimme auttaa jo ennen kesälomia!

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Näkemyksiä | Blogi 27.03.2020

Mitä yhteistä on toimarilla ja yrityksen markkinoinnilla?

Tänään tulee kolme vuotta siitä, kun aloitin MBE:n toimarina. Huh, kun aika kiitää! Mutta sitten kun aloin miettiä, mitä kaikkea kolmessa vuodessa on tapahtunut, niin tajusin, kuinka paljon olemme tehneet [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 17.03.2020

Yhteisöllä on eteenpäin vievä voima

Minulla tulee pian 4 kuukautta täyteen siitä, kun urani Näkemystehtaalla alkoi. Aika on mennyt varsin nopeasti, sillä monipuolisia työtehtäviä on riittänyt ihan urakaksi asti. Välillä on pieni epäuskokin ehtinyt hiipimään [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 05.03.2020

Palvelumuotoilija näkemyksiä etsimässä

Olen saanut mahdollisuuden päästä näkemään Näkemystehtaan arkea ja aion käyttää tilaisuuden hyväkseni. Täällä työskentelee innostunut ja monipuolinen ammattilaisten joukko, mahdollisuus oppimiseen on siis taattu. Miksi palvelumuotoilua? Markkinointi ja viestintä edellyttävät [...] Lue lisää

Muita näkemyksiä samalta kirjoittajalta

Näkemyksiä | Blogi 09.06.2020

B2B-markkinointi rakentaa ja vahvistaa luottamusta

B2B-kaupassa tehdään harvemmin heräteostoksia. Sen sijaan ostopäätösprosessit ovat pitkiä ja päätökseen vaikuttaa monesti useampi henkilö. Suunnitelmallisella markkinoinnilla voidaan kuitenkin vauhdittaa myyntiä mitattavasti.  Tavoitteena voi olla esimerkiksi lisätä uusien liidien määrää [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 14.04.2020

Moderni markkinointi on merkityksellistä

Mitä on moderni markkinointi? Tätä kysytään meiltä usein. Monille markkinoinnin ammattilaisille termi kuulostaa jo kulutetulta, mutta kun asiakkaitamme kuuntelee, se ei ole sitä. Päinvastoin. Moni ehkä jo hahmottaa, että sillä [...] Lue lisää

Näkemyksiä | Blogi 27.03.2020

Mitä yhteistä on toimarilla ja yrityksen markkinoinnilla?

Tänään tulee kolme vuotta siitä, kun aloitin MBE:n toimarina. Huh, kun aika kiitää! Mutta sitten kun aloin miettiä, mitä kaikkea kolmessa vuodessa on tapahtunut, niin tajusin, kuinka paljon olemme tehneet [...] Lue lisää