Asiakastarina: Anstar Oy

Anstarin kasvun tukena jo yli kymmenen vuotta

Pitkäaikainen asiakkaamme Anstar Oy on vuonna 1981 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut betonirakenteiden liitososien sekä liittopalkkien myyntiin ja valmistukseen. Kyseessä on kansainvälinen yritys, joka tunnetaan maailmalla innovatiivisista ja älykkäistä rakentamisen ratkaisuista.

Olemme saaneet kunnian olla mukana toteuttamassa tuloksellisia markkinoinnin toimenpiteitä Anstarille jo yli kymmenen vuoden ajan. Kyseessä on kokonaisvaltainen kumppanuus, jossa tuomme parhaan osaamisemme markkinointipäällikön ja markkinointitiimin muodossa asiakkaan hyödynnettäväksi. Yhteistyömme luonne on alusta alkaen ollut erittäin joustava, mikä on toiminut puolin ja toisin paremmin kuin hyvin!

Anstar verkkosivut

Hyvä kumppanuussuhde tukee myös kasvua

Anstar on kasvanut hurjasti yhteistyömme aikana ja on ollut ilo olla mukana tukemassa osaltamme hyväntuulista ja aikaansaavaa porukkaa. Anstar onkin yksi alansa edelläkävijöistä ja liikevaihdollisesti seurattuna yrityksen toiminta on kasvanut muutamista miljoonista reiluun 15 miljoonaan vuoteen 2021 mennessä. Selkeän kasvun ennustetaan jatkuvan myös tuleville vuosille.

Yrityksellä on kovat kasvutavoitteet ja markkinointi on tärkeässä roolissa tukemassa näihin tavoitteisiin pääsemistä. Avoin kommunikaatio ja selkeät strategiset linjaukset auttavat hahmottamaan kokonaisuutta ja kehittämään toimenpiteitä, jotka edistävät haluttujen tuloksien saavuttamista. On ollut suuri ilo päästä hyödyntämään Anstarin kanssa myös vahvaa strategista osaamistamme!

Ulkoistettuna markkinointiyksikkönä pidämme huolen, että kaikki toimenpiteet vievät kohti asetettuja tavoitteita

Anstarin kanssa meillä on ollut selkeät sävelet alusta alkaen siitä, että perustan tulee olla kunnossa, jotta tuloksia on mahdollista saada aikaan. Olemmekin päässeet laittamaan perustaa kuntoon verkkosivu-uudistuksen, brändin kirkastuksen sekä visuaalisen ilmeen uudistuksen muodossa. Nämä kaikki uudistukset ovat lähteneet Anstarin tarpeesta luoda edellytykset sille, että liiketoiminnalliset kasvutavoitteet voidaan saavuttaa.

Jatkuvana toimenpiteenä toteutamme Anstarille heidän strategiaa tukevaa ja eteenpäin vievää markkinointia. Olemme mukana ideoimassa, suunnittelemassa ja toteuttamassa Anstarin kohderyhmille erilaisia toimenpiteitä, joiden tavoitteena on yrityksen tunnettuuden kasvattaminen sekä uusien asiakkaiden tavoittaminen. Olemme Anstarin ulkoinen markkinointiyksikkö, joka pitää huolen suunnitelmien luomisesta, strategisesta sparrauksesta, verkkosivujen päivityksistä, graafisesta suunnittelusta, sisällöntuotannosta, viestinnästä, digimarkkinoinnin toimenpiteistä sekä esimerkiksi kuvauspäivien järjestämisestä. Käytännössä lähes kaikesta markkinointiin ja viestintään liittyvästä, mitä vastaan tulee.

Yhdessä saavutetut tulokset motivoivat ja vahvistavat yhteistyötä

Markkinoinnille on aina tärkeää asettaa tavoitteet ja seurattavat mittarit. Seuraammekin Anstarin kanssa aktiivisesti markkinoinnin avulla saavutettuja tuloksia. Markkinointiyhteistyön tuloksellisuutta on myös huomattavasti paljon helpompi seurata, kun on selkeät mittarit mihin nojata!

Tässä muutamia nostoja tuloksista, jotka olemme toimivalla yhteistyöllä ja aktiivisilla markkinointitoimenpiteillä saavuttaneet:

  • Vuonna 2022 verkkosivukonversioiden määrä kasvoi 46 % verrattuna edelliseen vuoteen.
  • Vuonna 2022 Anstarin LinkedIn-seuraajien määrä kasvoi 265 % verrattuna edelliseen vuoteen.

Anstarin asiakaslehti

Hyvällä fiiliksellä kohti suurempia tavoitteita

Yli kymmenen vuoden yhteistyö on ollut vaihderikas, mutta ennen kaikkea opettava. Olemme kiitollisia, että olemme saaneet olla mukana tässä tarinassa ja emme malta odottaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

Kiitokset koko Anstarin tiimille, tehdään kovaa tulosta myös jatkossa!

”On ollut mukava työskennellä mainostoimiston kanssa, joka oikeasti on kiinnostunut yrityksestä ja sen toiminnasta. MBE:llä halutaan tuottaa mahdollisimman suurta lisäarvoa yritykselle.”

Tero Viljakainen toimitusjohtaja, Anstar Oy